2019. április 20., szombat

Surveycompare vélemény

Ha valaki kérdőíves pénzkereséssel kapcsolatos kulcsszavakra keres, könnyen belefut a Surveycompare nevű oldalba. De vajon mi ez az oldal, és megbízható-e?

A Surveycompare nem egy külön kérdőíves oldal, hanem más szolgáltatókat ajánló lap. Regisztráció után ad egy listát azokról a kérdőíves oldalakról, amiket ajánl. Ezek az oldalak, illetve jóval több is elérhető regisztráció nélkül például itt.

Ha mégis a regisztráció mellett döntesz, érdemes figyelni arra, hogy az e-mail címedet hírlevél kiküldésére is használhatják, ha nem tiltod meg ezt az űrlapon. Ez persze lehet hasznos vagy akár haszontalan is - én nem próbáltam.

A Surveycompare előnye, hogy elvileg kijelölheted, hogy hova akarsz regisztrálni, és ő ezt félig-meddig automatikus módon megteszi helyetted. Ezt a funkciót nem próbáltam, mert én már az összes általa ajánlott oldalon fenn voltam.

Az oldal azzal hirdeti magát, hogy akár havi 50 000 Ft-ot kereshetsz, ez azonban magyar viszonylatban azzal a néhány oldallal, amit ajánl, nem reális elvárás. Ehhez jóval több oldalra kell regisztrálni, köztük angol nyelvűekre is, és nagyon aktívnak kell lenni mindegyiken.

Összességében valószínűleg nem lesz semmi bajod, ha használod a szolgáltatást, nyugodtan kipróbálhatod. Ha több kérdőíves oldal is érdekel, nézz körül itt - ez a lista nem igényel regisztrációt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése